måndag 2 mars 2009

7 weeks ago










Den här bilden är tagen för ca 7 veckor sedan (en titt in i framtiden för dig Cornelia;), bara några dagar innan Andrea gjorde entré. Nu känns det helt wierd att jag såg ut så där för jag kände mig inte speciellt stor.... man blir väl så van på nåt sätt antar jag. Då var jag sjukt trött på att ha magen men nu kan jag nästan sakna det lite, fast det är såklart ljusår bättre att ha kotten här på utsidan. Men det är verkligen en upplevelse som ingen annan att vara gravid, så mysigt och spännande att känna bebisen där inne, det hoppas jag att jag får gör om i framtiden!













Tänk att magen var min finaste Andrea!


1 kommentar:

Anonym sa...

lite skillnad på den magen och den jag har nu! ;) för din skull la jag upp en på bloggen häromdagen! Hoppas ni mår bra och att allt är fint!KRAM KRAM