söndag 7 februari 2010

Thank God för Näs-Frida!

Andrea blev förkyld under natten, hon har ingen feber ännu så hon är hyfsat pigg men hon är helt täppt och snoret rinner. Jag som själv hatar att var täppt i näsan lider med henne när hon inte kan andas ordentligt, som tur är har vi både näsdroppar och vår kära Näs-Frida som klara biffen.

Födelsedagskalaset igår var supermysigt, hela familjen var där och god mat och efterrätt fick vi. Senare blev det förstås titt på Melodifestivalen, jag är ju ett troget fan men låtarna igår var inte mycket att hänga i julgranen tycker jag. Måns och Dolph var kanon men guuud så jobbig Christine var! Jag har gillat henne i Hey Baberiba, men här passade hon inte alls in. Jag tyckte att hon betedde sig precis som när hon imiterar Pernilla Wahlgren, stimmig och ingen koll på läget. Alex beskriver det så bra här.

Inga kommentarer: