tisdag 23 december 2008

lite lite snö tack

Jag behöver inte en massa snö och 20 minus för att få julstämning men lite vitt är ju faktiskt fint, hörde nu att det kunde bli ganska frostigt i morgon och det låter perfekt tycker jag.

Vi ska fira jul hos oss i år, ska bli så mysigt att alla kommer hit. Pappa var här igår och lämnade deras paket, så nu ligger de under granen och jag vill såå gärna klämma lite...

Igår var jag hos barnmorskan igen, allt verkade vara bra med både kotten och mig. Tycker det är bra att man går ganska ofta nu, skönt att få höra hjärtat och kolla så att h*n ligger med huvudet ner och fötterna upp. Huvudet hade sjunkit ner en bit nu och var nästan fixerat, fötterna var fortfarande ganska högt upp ändå, så det kanske är en lång bebis, eller så sträcker den bara på sig....Men både jag och Pelle är ju ganska långa så det vore väl inte så konstigt. Jaja, det märks ju när den kommer ut, men nu är jag såå nyfiken på vem det är som ligger där inne.

GOD JUL!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är också nyfiken :) Tänker på dig varje dag.
GOD JUL!