lördag 24 januari 2009

En helt ny värld

Igår upptäckte både Andrea och hennes päron charmen med napp... Jag har väl varit lite anti napp, nybörjare som jag är, men så läste jag någonstans att nyfödda har ett stort behov av att bara snutta på något fastän de inte är hungriga (det förklarade en hel del och jag behöver inte amma var femte minut). Andrea fattade galoppen direkt och nu krävs det stora krafter för att dra ut nappen när den väl är på plats, som tur är spottar hon ut den själv efter en stund. Det är inte så att hon alltid vill ha den heller, men ibland när hon ska somna just och det är helt ok för mig.
















Gullunge!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

världens sötaste! Å vad jag längtar efter er!

Anonym sa...

Har kommer en STOOOR grattishalsning fran Indien!

Vilken underbar liten tjej ni har fatt! Hoppas jag kan fa traffa er nar jag kommit tillbaka till Sverige.

Hon ar sa himla sot :)

Pussar & kramar till er alla!
Kristin