tisdag 6 januari 2009

köket är på g:)










cirkuskaklet på väg ner och nya kaklet på plats


Nu har vi fått upp det nya kaklet i köket och det blir såå bra. Kul att en sån "liten" sak gör så stor skillnad. Vi är inte riktigt färdiga än för givetvis kunde inte allt gå som en dans.... Den nya fläktens eluttag passade inte in där det gamla satt, men igår var en elektriker här och flyttade om lite så nu dröjer det nog inte så länge innan allt är klart. Min egen handyman (och hans pappa) ska bara sätta upp det sista kaklet, foga och sätta upp fläkten, om allt flyter på så är de nog färdiga snart, hoppas hoppas.


Igår var jag hos BM (barnmorskan) igen och gjorde de vanliga kontrollerna. Magen var 37 cm, lika stor som sist. BM sa att det är vanligt att den inte växer på slutet, kotten knölar väl ihop sig ännu mer istället antar jag och det är jag tacksam för, för jag vet inte var jag skulle göra av mina lungor om den vill ännu högre upp. Annars verkade allt vara bra och jag fick en ny tid den 15:e, men då hoppas jag att jag inte behöver gå dit...




5 kommentarer:

Anonym sa...

följer bloggen med spänning varje dag! Var de beräknat nu på fredag!!Spännande ju! hihi.. Hoppas allt är bra med er! KRAM ps.. vad fint den nya kaklet blev!!

Anonym sa...

STORT GRATTIS! Såg precis det söta lilla flickebarnet på webbisar!! MÅNGA KRAMAR TILL ER

Anonym sa...

Grattis till er dotter! Såg henne nyss på webbisar!

Kram kram

Anonym sa...

GRATTIS till tjejjen!!!

Anonym sa...

Grattis till den lilla bäsen! Fick syn på na på webbisar =)