torsdag 26 februari 2009

Åka tåg, hoppas jag....

Idag ska jag och Andrea på utflykt till Vimmerby. Första tågresan med barnvagn, men det ska nog gå bra. Jag håller tummarna för att det är tåg bara så att det inte är ersatt med buss...Allra helst ska det ju vara kustpilen oxå, inte nån skruttig trång rälsbuss. Men man kan väl inte begära för mycket, bara det är tåg är jag nöjd!

Har ända
t adress på bloggen, jag tyckte att den nya passade bättre. Hoppas bara att alla;) mina läsare hittar hit!














Favoritläget

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hittade hit =). Spännande att åka tåg för första gången =).
Hoppas allt är bra med er! Kram kram

Anonym sa...

Anna: Ja det va spännande, men det gick jättebra:) Hon sov hela vägen, både dit och hem.
Allt är bra med oss, hoppas att det är det med dig oxå!
Kram kram