torsdag 16 april 2009

I Vimmerby

Idag är Andrea tre månader och vi har varit hos mormor på bvc och fått två vaccination-sprutor. Det var lite pipigt just när hon fick sticken men det gick över snabbt, hon va såå duktig min lilla flicka. Idag testade jag oxå att sätta Andrea i hennes barnstol, hon är så stadig när man håller henne så jag tänkte att det nog skulle funka. Jag pallade upp henne med en extra kudde och sen satt hon som en liten svamp och tyckte det var toppen att vara på samma nivå som mig och inte nere på golvet.

Nu ska jag gå och trösta min bebis som är lite trött och grinig, förmodligen lite extra grinig på grund av sprutorna....

1 kommentar:

Agatons blogg sa...

Hej!
Grattis på 3-månaders dagen! Agaton ska få sina sprutor på måndag, intressant att se hur han reagerar! Väldigt spännande att se hur tung och lång han är nu med.. Hur växer Andrea? Kramar/Linda & Agaton