torsdag 1 oktober 2009

Höst

Idag är första dagen som det verkligen känns som att hösten är här, det regnar och det verkar som att det aldrig kommer att bli riktigt ljust ute idag. Lite mysigt tycker jag att det är men trist om det ska var så här hela dagen (och säkert flera dagar till). Svårt att hitta på något att göra när man inte kan vara ute, skulle behöva handla men Pelle tog bilen till jobbet så jag får hoppas att det slutar regna sen, iofs skulle jag kunna göra en massa saker inomhus men nu har jag legat i soffan ett tag och segat till mig istället. Jag har i alla fall lyckats tvätta och hänga upp två maskiner och planerar även en svängom med dammis sen, så något vettigt blir det gjort.

Lite senare står presentshopping på programmet och ikväll blir det träning för mig, missade Pumpen igår när vi var i Vimmerby.

Inga kommentarer: