fredag 4 december 2009

Ibland går det så snabbt att man inte hänger med! Sen ett par dagar tillbaka går Andrea runt i hela huset helt obehindrat, visst det blir nån liten vurpa då och då men hon reser snabbt igen, jag kan bara sitta och titta på när min duktiga lilla bebis vandrar runt och är sötast i hela världen! Det jag ville komma till var att utvecklingen går så otroligt snabbt, det har blivit väldigt tydligt just med gåendet, det var ju inte länge sen hon tog sitt första steg och bara för en vecka sen var vi sjukt imponerade när hon gick genom hela köket, för tre dagar sedan hade hon fortfarande händerna rakt upp i luften för att hålla balansen och nu bara går hon överallt.....och snart tar hon studenten, näee;)

Idag var vi ute en stund och övade på att gå med skor, inte det lättaste.

1 kommentar:

Ronja sa...

Så duktig hon är!! Inga stora skor kan jag tänka mig :)

Sista natten hemma för mig på väldigt länge nu... lite sorgligt samtidigt som det är jättespännande att åka till Kina såklart!!

Kramkram