fredag 1 januari 2010

Nyårsaftonen blev kanonbra, mycket trevligt sällskap och maten var minst lika god som förväntat. Jag spelade Buzz för första gången, det var verkligen ett spel för mig så jag måste nog säga att jag börjar hålla med Pelle om att vi borde köpa ett Play Station3, vore faktiskt riktigt kul att ha men vi får se, det finns ganska mycket annat som vi behöver lägga pengarna på.

Hela kvällen igår var som sagt jättebra, men lite "drama" blev det runt tolvslaget, eller rättare sagt precis efter tolvslaget. Vi var ute och tittade på fyrverkerier precis vid huset, Andrea och Arvid låg inne och sov, vilket de hade gjort i flera timmar. När vi skulle gå in kom chocken, Andrea låg inte och sov i sin vagn som hon hade gjort två minuter tidigare, hon stod i hallen och mötte Carin som gick in först. Fråga mig inte hur hon hamnade där, eller hur hon hade tagit sig ur vagnen (hon var fastspänd) och ut ur ett mörkt sovrum! Hon hade ett litet, rött märke under ena ögat, men det var det enda som tydde på att hon hade ramlat och hon var inte ledsen speciellt länge. I en liten stund kände jag mig som världens värsta mamma, men det släppte snabbt, jag är bara glad att det gick bra och Andrea verkade glömma hela incidenten ganska snabbt. Idag har hon varit precis som vanligt, pigg och glad, det är nog bara jag och Pelle som har varit lite tröttare än vanligt.

1 kommentar:

Hanna sa...

Tack för igår! Det var supertrevligt! Ja, det va en rejäl chock att se Andrea vandra runt i hallen mitt i natten... Tur att det gick bra!