måndag 17 november 2008

nedräkning

Tänkte att det kunde va idé att börja blogga nu när jag både har tid och en del att skriva om:) Kan ju passa bra oxå eftersom min släkt och mina vänner är utspridda över landet.

Jag och pelle bor numera i ett hus i högsby. Vi flyttade in i oktober och sen dess har vi fixat och donat en hel del, både med saker som vi hade räknat med redan innan vi flyttade in och en del saker som har dykt upp under tiden, bland annat en vattenläcka i taket.....Den är som tur är fixad nu och vi kan fortsätta med allt annat, man blir nog aldrig färdig, men det är mest roligt.

Det största "projektet" som vi har på g för tillfället är såklart bebisen som är beräknad att komma den 9 januari om allt går som det ska. Det är helt otroligt att det är knappt åtta veckor kvar nu! Vi längtar såå mycket och samtidgt kan man knappt förstå att det är sant, det är både häftigt och läskigt på samma gång.

Jag är sjukskriven pga foglossning sedan ett par veckor, så jag vaggar mest fram och räknar ner veckorna....Iofs har tiden gått jättesnabbt nu eftersom vi har att göra med renovering och barnmorskebesök mm.

Ska försöka uppdatera ofta med både text och bilder.

Inga kommentarer: