måndag 24 november 2008

studiebesök

Idag ska vi på studiebesök på förlossningen i kalmar. Eftersom både jag och pelle är totalt gröna på allt som har med barnafödande att gör så känns det bra att kolla in stället i förväg, mest vill jag bara se vart man ska parkera och gå in, sen löser det sig nog. Men visst ska det bli intressant att se all utrustning och rummen som vi förhoppningsvis ska va i igen om ca sex veckor... Jag är inte nervös för att det kommer göra ont för det är väl egentligen det enda man kan va helt säker på, jag längtar mest efter det så att man vet att allt gått bra och att allt är bra med kotten, men så är det nog för de flesta.

Igår va mamma och pappa här. Det blev lussekattsbak och premiärlyssning, för i år, av carolas julskiva, I looove it!

Ja just det, det va mamma och jag som bakade....

1 kommentar:

Anonym sa...

åh vad mysigt, om sex veckor kommer de en kallenero jr..=).. HÄRLIGT att du börjat blogga igen.. här har du en flitig läsare.. haha.. kanske ska bli gravid då så ja slipper kaffesuget.. de tåls att fundera på! hehe..Vad fint ni har i huset.. hoppas på fler bilder snart!!=).. ta hand om Er och hoppas att studiebesöket gått kanon!!KRAMKRAM