söndag 14 juni 2009

Kosta Outlet

Idag var vi på familjeutflykt till Kosta. Kosta Outlet var en aningens större än vad vi hade föreställt oss, nästan sådär stor så att man blev stressad och inte såg nåt för att det fanns så mycket. Det blev i alla fall en del kläder till både mig och Pelle till bra priser. Hittade faktiskt inte så mycket till Andrea, två solhattar och en sked... Vi har i alla fall redan bestämt att vi ska åka dit igen, så att man kan ta lite i taget.

Jag hade även tänkt vara lite rolig och föreviga vår utflykt i bilder, så för en gångs skull kom jag ihåg att ta med kameran! Här kommer alla bilder som jag tog under dagen...




2 kommentarer:

Lena sa...

Man får ju inte direkt nån uppfattning om Kosta outlet men ungen på bilderna är ju världens goaste. Puss från mormor

Linda och Agaton sa...

haha, härligt att du tog hela 2 bilder!! ;-) jag är precis likadan! glömmer alltid kameran hemma, och OM jag skulle komma ihåg den så är jag för lat/bekväm för att fotografera... *s* fast agaton har nog fastnat på närmare 1000 bilder hittills... han måste ju förevigas!!! =)