onsdag 3 juni 2009

Sömn

Jag är såå tacksam att Andrea sover så bra som hon gör på nätterna, hon somnar ungefär halv nio på kvällen, vaknar mellan sex och sju på morgonen och äter, somnar sedan om och sover till åtta-halv nio. Dessutom tar hon en liten nap på cirka en halvtime vid klockan tio. Jag vill med andra ord inte ändra på något vad det gäller dessa rutiner men idag ska vi ju ha "Öppna förskolan" här så nu är jag i valet och kvalet om jag ska väcka henne lite tidigare.... Vid tio kommer bebisarna och stannar till ett par timmar och det vore ju synd om Andrea skulle sova under tiden de är här, samtidigt vill jag inte att hon ska missa förmiddagssömnen för då blir ju hela dagens sömntider förflyttade. Nä, det får nog bli att väcka henne nu vid åtta så hon kan ta sin powernap vig halv tio istället, nu är det klubbat!











Zzzzzz

1 kommentar:

Linda och Agaton sa...

förstår att du är nöjd med hennes sömn!! Jag är också nöjd... skönt att faktiskt få känna sej pigg på mornarna!