torsdag 12 november 2009

NU är jag tillbaks på bloggen! Har saknat att skriva här, men samtidigt så blir det nästan lite jobbigt att komma igång igen nu, det känns som att jag måste skriva ifatt. Andrea har ju såklart utvecklats massor under mitt ofrivilliga blogguppehåll, hon har blivit så stor och har lärt sig en massa saker, bland annat kan hon peka på saker som man frågar om, hon "pratar" mer, hon gillar att läsa böcker och så har hon börjat gå! Förra veckan tog hon sina första steg och sen har det bara blivit fler och fler, kan tänka mig att rekordet ligger på 10-15 steg utan vurpa ännu så länge:) Om hon har bråttom kryper hon såklart men hon tar oftast några steg först och när hon tappar balansen blir det kryp istället.

Klara, färdiga....

.....gå!

4 kommentarer:

lena sa...

vad kul att det funkar igen. Hon är ju så duktig. Puss från mormor

Ronja sa...

Underbart att ha er tillbaka att förgylla min vardag! :)

Puss på er!!

emma sa...

Äntligen, jag kommer förbi till helgen =) puss&kram ni underbara

Ida sa...

åh, vad duktigt hon är :) massa kramar