måndag 8 mars 2010

Härlig helg

Helgen började bra med sovmorgon för min del. Det är så skönt att vara hemma hela familjen, vi var bland annat på Majas och fikade och på kvällen var det givetvis Andra chansen för min del, Pelle valde krig (spel) framför Pernilla Wahlgren och co., obegripligt om ni frågar mig;)

Igår och idag har varit två riktiga kanondagar! Mamma, Ellen och jag har varit i Kosta och bott på det nya Glashotellet. När vi kom dit fick mamma massage och Ellen och jag klippte oss, på kvällen åt vi trerättersmiddag och sedan besökte vi den supercoola glasbaren innan vi gick och lade oss. Dagen idag startades med hotellfukost och fortsatte i Spat i en uppvärmd utomhuspool, sen tog vi en tur i Outlet affärerna, jag gjorde några riktigt fina fynd till Andrea:) Vi avslutade vistelsen med lunch i hotellets restaurang. Helgen var verkligen lyxig och skön, med mycket skratt, prat, superfint hotell och jättegod mat. Tack mamma och pappa!!

1 kommentar:

Lena sa...

Tack själv min goà unge ! Det var verkligen jättetrevligt.Så härligt att få rå om varann. Puss o kram.