torsdag 4 mars 2010

Nu är jag tillbaks i mammaledigheten. Kändes riktigt bra att göra ett litet gästspel på jobbet i två veckor och sen tacka för mig och gå hem i en månad igen. Nu har vi i alla fall fått veta att vi ska börja inskolning på dagis den 22:e och att Andrea ska gå på en avdelning som heter Bullerbyn :)

I morgon är den alltid lika välkomna fredagen här igen, jag gillar verkligen när jag är hemma och Pelle jobbar, då får ja
g liksom fredagskänslan på köpet utan att behöva jobba själv. Jag vill ändå gärna fortsätta vår fina tradition att gå till Majas café och fika på fredagar, tyvärr kan ju inte Pelle följa med eftersom han jobbar, men som tur är vill våra lika fikaälskande vänner, Hanna, Rikard och Arvid följa med mig och Andrea i morgon.


De här två har en dejt i lekhörnan på Majas café i morgon.

1 kommentar:

Hanna sa...

Åh, vilken otur att Arvid blev sjuk! Han e iofs väldigt pigg för att va sjuk, men vågar inte ta risken. Vill ju inte att ha börjar spy över över bordet när vi sitter o fikar... :) Hoppas ni får en bra dag ändå!