fredag 23 april 2010

Jaha ja



Om man skulle ta och börja blogga.... det är väl verkligen på tiden! Jag blev lite trött på bloggeriet för att det krånglade och var segt när jag skulle lägga in bilder, sen har tiden bara runnit iväg med jobb, dagis och en massa annat. Men nu lovar jag att börja uppdatera igen, vet ju att det finns vissa trogna läsare trots allt och sen tycker även jag att det roligt att gå tillbaks och läsa gamla inlägg ibland.

Dagislivet flyter på bra än så länge för Andrea. Hon är alltid lite ledsen just när hon blir lämnad, men hon sträcker sig ändå mot den som tar emot henne och om jag står kvar vid dörren kan jag höra att hon slutar gråta så fort hon kommer in. Personalen säger oxå att det går jättebra, att hon pratar, leker och styr och ställer, hon äter bra för det mesta och sover gott. Precis som hemma alltså och det tycker jag känns skönt.

Älskade unge!

Hjälper till att städa, igen....

Andrea i lekparken.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Ja, det var på tiden med ett nytt inlägg! Haha... Hoppas Andrea är lite på förskolan den här veckan så vi får träffa henne! Kram

Ronja sa...

Åh härligt att höra lite uppdatering igen, även att jag träffade er för inte allt så länge sedan! Ja, jag håller med... älskade unge!! :)

Puss på er!