onsdag 19 augusti 2009

Det luktar

Just nu blandas en massa olika dofter här hemma. Alla ljus och prylar som vi beställde på ljuspartyt har kommit idag och jag har precis packat färdigt allt i olika påsar. Hoppas att alla kommer och hämtar sina saker snart, det luktar iofs inte illa men det är lite för mycket av det goda.

Idag har Andea och jag varit i Vimmerby och hälsat på Cornelia och hennes underbara bebis Elton. Både Andrea och Elton skötte sig exemplariskt (det blir väl så med såna mammor:) Det blev en hel del prat, mest barnprat förstås, alltid lika roligt att träffa min barndomskompis "Roy", det borde bli oftare!
Som vanligt struntade jag i att ta kort, lät kameran ligga och vila i väskan...

Nu blir det bingen! Go' Natt

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hello! Gick det bra att sortera? Kan tänka mig att det doftar inte luktar=) För det är väl inte så att du blivit känslig för lukter å vad skulle det i så fall bero på=) Hmmmmmmmmmmmmm Kramar Kattis

Linnéa sa...

Nänänä, inte på det viset:) Jo visst doftar det, en krock av alla underbara dofter... kram kram

cornelia sa...

Ja de var ritkigt snälla båda två! Elton sov ju iofs mest! :) Jätte kul att ses verkligen, får försöka passa in en dag framöver då vi får komma och hälsa på er! MÅNGA KRAMAR