söndag 23 augusti 2009

Moa, Mimmi och Robban har precis varit här, vi fikade lite och Mimmi fick sina ljuspartyprylar. Andrea tyckte som vanligt att det var kul med besök, speciellt en "stor" tjej som Moa som kan göra en massa häftga saker.

Nu sover snuttan och jag liggar och laddar i soffan, har nämligen sagt att jag ska ut och springa i eftermiddag. Pelle har sagt att han och Andrea ska cykla med mig och nu har Andreas sadel kommit på cykeln så nu är det väl bara upp till bevis. Jaja det ska nog gå bra, jag gillar ju att springa, bara det inte är för långt....

2 kommentarer:

Ronja sa...

Själv längtar jag (också?) efter att få springa, är lite krasslig och måste stanna inne i soffan... Hur gick det för dig? Kram på er!

Linnéa sa...

Jo då, jag sprang så långt(kort)som jag hade tänkt. Men än är det ju inte speciellt skönt. Blodsmak i munnen och ben som vägde 200 kg var efteråt.... Men nu är jag igång i alla fall:) Hoppas du blir bättre snart! kram