söndag 30 augusti 2009

Välling

Andrea har börjat krångla ganska mycket när jag ammar henne, speciellt på kvällarna innan hon ska lägga sig för natten, de senaste kvällarna har hon inte ätit alls mycket utan mest legat som en ostbåge och skrikit tills hon fått nappen istället. Hon har även börjat vakna på nätterna, förmodligen för att hon är hungrig för då vill hon oftast äta, de senaste gångerna har hon vaknat till medan hon ätit och det har varit ett himla bök innan hon har somnat igen. Jag har haft mina funderingar på om jag skulle sluta amma och idag bestämde jag mig för att det får nog vara bra nu. Det som fick mig att komma fram till det beslutet var att Andrea bet mig när jag skulle amma henne idag på förmiddagen, för de som har missat det så har hon tänder nu.... Hon gjorde det flera gånger dessutom och tyckte att det var jätteroligt när jag började skrika ajajajaj. Jag åkte raka vägen och köpte välling som hon har fått innan vi la henne nu i kväll. Hon verkade tycka om det och förhoppningsvis blev så mätt att hon sover hela natten, jag håller alla mina tummar för det!


1 kommentar:

Lena sa...

så bra att hon tyckte om det direkt. Hoppas nu att hon sover bra ! Lilla älsklingen. Kram