tisdag 11 augusti 2009


Igår började Pelle jobba, hans pappaledighet och min semester är slut. Han jobbade från sju på morgonen till sju på kvällen, tillbaka till verkligheten skulle man väl kunna säga.

Andrea och jag hade en bra dag ändå, trodde jag skulle klättra lite på väggarna nu när vi är vana att vara hemma allihop. På förmiddagen var vi hos Hanna och Arvid, kul för oss båda att träffa lite kompisar. När vi kom hem hade jag tänkt ta tag i vårt skräprum/blivande kontor eftersom jag trodde att Andrea skulle sova ett par timmar då, hon sov i tio minuter.... Lite senare på dagen sov hon i en kvart, alltså inget röjande igår. Hoppas på lite mer sammanhängande sömn idag!

Annars hade jag tänkt att vi skulle gå till biblioteket idag, skaffa lånekort och låna lite pekböcker till Andrea. Just nu ösregnar det så vi får se hur det blir med mina planer, man kanske skulle baka....


Här är en bild som Hanna skickade till mig, tack för det!


3 kommentarer:

Lena sa...

Mormor kan ju komma en dag snart så du får röja eller baka eller bara ta igen dig lite. Men först ses vi hos oss imorgon. Det blir kul. Längtar ! Puss

Linnéa sa...

Ja det vore toppen. Så kan vi ju dela på resultatet av bakningen:) Puss

Mad sa...

Självklart hjälper jag dig mer än gärna med bloggen..Du hittar all info under Mama Mad´s insamling & Barncancerfonden under min header på bloggen..

Vart bor du någonstans?? Kul med en till liten bus som är född i januari! Wincent har nästan inga pojkkompisa;)

Tack! Din son är så fin!!