söndag 27 september 2009

Att åka eller inte åka....

....till Ikea, det är frågan just nu. Jag är bra sugen på att åka dit, det är inte direkt nödvändigt men det var länge sedan vi var där och jag har lust att kolla runt lite och passa på att köpa lite barnsäkerhetsgrejer när vi är där. Vi har iofs en del att styra med här hemma och Andrea har snart sovit färdigt sin förmiddagslur så om vi åker ska hon helst vara vaken hela vägen dit vilket kanske inte är så roligt för henne (eller oss). Jag velar lite och Pelle tjatar ine precis om att åka dit så vi får väl se, tänk om jag skulle dra iväg själv.... Skulle nog vara ganska skönt att strosa runt där ensam, men inget kul att åka fram och tillbaka till Kalmar utan sällskap. Näe, jag vill nog ha familjen med mig om det ska bli någon tripp.

2 kommentarer:

Lena sa...

vi kanske kan åka på fredag om du inte ska baka ! tänk på saken .Jag åker gärna. Kram

Linnéa sa...

Det gör vi! baka kan jag ju göra när som helst:) Puss