lördag 5 september 2009

Lördag och dags för babysim igen. Pelle och jag hade först helt andra planer för den här lördagen, vi var så inställda på förra gången att vi lixom glömde bort att vi skulle gå sju gånger till.... Pelle hade lite svårt att styra om sina planer så för honom blev det vildsvinsjakt. Jag fick med mig mamma och pappa som sällskap på simmet, eller jag och Andrea badade och de tittade på, men det är bra att ha någon att langa ut Andrea till när vi ska göra oss i ordning efteråt. Andrea tyckte det var minst lika härligt den här gången, hon simmade och plaskade för fullt och det gick jättebra att få vatten i ansiktet som var dagens "utmaning". Ska bli kul nästa gång när vi är alla tre igen. På vägen hem stannde vi på världens mysigate café i Berga, kolla in det här eller ännu heller, åk dit! Otroligt gott och billigt dessutom.

Ikväll kommer Louise och Alexander hit så jag ska snart ta en liten sväng om med dammsugaren.

Inga kommentarer: