lördag 12 september 2009

Babysimmet var lika roligt som vanligt, idag blev Andrea jätteglad så fort hon såg bassängen. På vägen hem somnade hon som en stock och Pelle och jag var nog nästan lika trötta, det tar verkligen på krafterna att bada.

Just nu är Pelle uppe på taket och putsar skorstenen, And
rea och jag var också ute en stund förut. Jag satte Andrea i gungan och plötsligt såg hon så stor ut, det var ett tag sen hon gungade nu och det syntes så tydligt att hon blivit större sen sist, mycket fart på gungan ville hon ha också:)

Ikväll ska Pelle förmodligen till en kompis en sväng och "ta en öl". För min del blir det nog en lugn kväll i TV-soffan, men det är okej för mig, vi har haft så
mycket att göra på helgerna nu så det ska bli skönt att slappa en kväll. Ikväll börjar ju "Här är ditt liv" med Ingvar Oldsberg, tror det är ett typiskt Linnéa-program, lite som att se en skvallertidning... Dessutom gillar jag Ingvar!

- Mera fart mamma!

Skor i stl 19 som jag klickade hem från skopunkten härom dagen.

3 kommentarer:

Ronja sa...

MERA fart mamma!! :)

Linda sa...

Härligt med babysim!

Ja visst är de söta när de leker.. =)

scarfen köpte jag på liseberg när jag var där och hade glömt solhatten hemma..

men det borde väl komma in till lindex/kappahl/hm snart...?

kram

emma sa...

så söta skor på världens sötaste!