tisdag 22 september 2009

Ullared

Hurra! Äntligen är ett datum spikat för min och mammas årliga Ulla-resa, den 17:e oktober bär det av. Förra gången vi var där hade jag världens foglossning, kunde knappt gå, ska bli väldigt skönt att kunna springa runt med vagnen i år. Nu ska jag börja på en ska-köpa-lista så att jag inte glömmer något. Jag ska mest handla till Andrea, vinterkläder och julklappar bland annat, men en och annan grej som inte är till henne kommer det säkert oxå att bli. I love love love Ullared!

1 kommentar:

Linda sa...

Kul med en resa till shoppingparadiset!
Vi ska också en liten sväng dit snart!

Jo precis, tapeten går i vitt-svart-grått.. Ränderna går egentligen på andra hållet, men vi har tapetserat den på längden...
Den är ifrån Boråstapeter, kollektion "Plain Stripes"
299:-/rullen!

Skitsnygg!