måndag 14 september 2009

Först trodde jag att den här dagen skulle bli ganska seg, Andrea är förkyld och jag tänkte att det kanske skulle bli gnälligt värre och att hon inte skulle ha lust att göra så mycket. Jag började i alla fall att sortera bland alla kläder som Andrea har växt ur och som jag bara lagt undan i påsar. Jag fick riktigt mycket gjort, Andrea var så nöjd med vara på golvet och leka och "hjälpa till" lite med kläderna. Så skönt det är att rensa och få lite ordning, skulle behövas på fler ställen i det här huset!

Efter klädre
nsningen gick vi en sväng till affären och på vägen mötte vi Hanna och Arvid och tog med dem hem på fika och lek, uppskattat av både mig och Andrea. Arvid är lika förkyld som Andrea så det fanns ingen smittorisk där, däremot får vi nog tyvärr hoppa över Öppna förskolan imorgon, det är kanske inte så populärt att komma dit med en genomförkyld unge.


Andrea lekte med lilla nallen när jag sorterade kläder.


Inga kommentarer: