söndag 13 september 2009

Förkyld

Andrea är förkyld igen. Det började igår så först trodde vi att det berodde på en kallsup hon fick när vi badade men det håller fortfarande i sig så det är nog nån sorts förkylning. Hon har inte feber eller något utan är bara väldigt snorig och täppt, jag har gett henne både det ena och det andra och även använt NäsFrida men det hjälper inte så jättebra. Ibland blir hon irriterad som bara den på att det inte går att andas genom näsan, svårt att ha napp i munnen.... Hoppas det blir bättre snart, vet själv hur störande jag tycker det är att vara täppt i näsan, klara mig inte utan nässpray då men jag vill inte trycka i Andrea lika mycket som jag gör på mig själv.

1 kommentar:

Hanna sa...

Säkert samma förskylningsbaciller som Arvid, de träffades ju en del i veckan som gått... Hoppas på snabb tillfriskning!