måndag 7 september 2009

Tand nr tre


Idag promenerade jag och Andrea upp till Hanna och Arvid på förmiddagen. Jag hade bett Hanna, som är en mästerfotograf, att ta några bra bilder på Andrea för vi har tänkt att göra en förstoring och rama in. Tyvärr var inte Andrea på något solskenshumör så det krävdes lite arbete för att få till bilderna men jag tror nog att vi lyckades. Jag tyckte nog att Andrea var lite väl grinig, hon brukar bli på ett toppenhumör när hon träffar någon av sina kompisar, men nu var hon otroligt lättstött och lipade för minsta lilla motgång. Tänkte att det kanske kunde vara ännu en tand på väg och mycket riktigt, i eftermiddags fick jag se att höger framtand har kommit fram i överkäken, dessutom tyckte jag att jag skymtade ytterligare en i underkäken. Inte konstigt att humöret är lite svajigt när det är så mycket på en gång!



Min underbara bebis!

Inga kommentarer: